RELI “GUMBALL 3000” U JULU U TIVTU

17 maj 2017

Reli luksuznih automobila kojima upravljaju svjetski poznate ličnosti “Gumball 3000”, zaustaviće se u Tivtu 5. jula i time Tivat i Porto Montenegro postaviti na mapu ovogodišnje reli rute koja vodi od Rige do Mikonosa – rečeno je na danas održanoj konferenciji za novinare prostorijama Jahting kluba Porto Montenegro. Na press konferenciji govorili su Marko Petričević, direktor Direktorata za upravljanje turističkom destinacijom u Ministarstvu održivog razvoja i turizma, Gareth Lush predstavnik relija “Gumball 3000”, Andrijana Bogićević PR kompanije “Arton Capital”, Danilo Kalezić Senior marketing i PR menadžer Porto Montenegra i Branka Čelanović, PR Opštine Tivat.

Reli počinje u Rigi, 1. jula, a krajnja destinacija je grčko ostrvo Mikonos, do kojeg se stiže 8. jula. U reliju će učestvovati 150 super-automobila kao što su: Pagani, Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Porsche, Aston Martin, BMW, Koenigseg, Bac Mono, AMG Mercedes, Jaguar, Bentley, Rolls Royce, Tesla, dok će poznati vozači uživati u ništa manje spektakularnoj “Global Citizen” žurci na PMYC bazenu Porto Montenegra. Vozači ovogodšnjeg relija, koji će preći 3000 milja, su rok zvijezde, ličnosti iz sporta, svijeta zabave, milijarderi, članovi kraljevskih porodica, kao i poznati di-džejevi, preduzetnici i ljubitelji automobila.
Njihov dolazak u Tivat se očekuje oko podneva a automobili će biti parkirani na Pinima i na Molu 1 marine Porto Montenegro. „Naša ideja je promocija destinacije. Smatramo da ćemo imati spektakularan događaj, ideja je da pozicioniramo ovu destinaciju kao pravu priču za „Gumball“, rekao je Kalezić.

 

Za vrijeme pauze u Tivtu učesnici će uživati u zabavi na otvorenom bazenu Porto Montenegra, dok će na Pinima Turistička organizacija Tivat prirediti muzički program za sve posjetioce događaja. „Pozivamo vas da 5.jula budete dio „Gumball“ priče. Imaćemo uticajne ljude, dobru muziku, Sunce, more. Dakle sve preduslove da imamo odličan događaj“, istakao je Laš.
„The Global Citizen Pit Stop je omogućen zahvaljujući podršci kompanije Arton Capital, nautičkog naselja Porto Montenegro, Ministarstva održivog razvoja i turizma, Opštine Tivat i Turističke organizacije Tivat. “Gumball 3000” je događaj koji putem televizije prati više od 60 miliona gledalaca, a putem društvenih mreža preko 100 miliona pratilaca.
Gumball 3000 je, 1999. godine, osmislio britanski preduzetnik Maximillion Cooper, koji je proglašen za jednog od 50 najuticajnijih ličnosti u automobilizmu u 2015. godini, a potekao je od ideje da se spoje sport, automobili i muzika kako bi se napravio brend koji će postati dio popularne kulture. Sve je počelo kada je Maksimilijan pozvao svoje prijatelje, Kate Moss, Jamiroquai, Kylie Minogue, Tony Cox, Johnny Knoxville da mu se pridruže na adrenalinskoj vožnji ka Evropi, vozeći superautomobile. Tokom narednih deset godina, ova ideja je postala svjetski brend koji privlači sponzorstva velikih korporacija, kao što su Nike, Google, MTV, Fiat, Intel.

2 Gumball

post slika