Služba za javne nabavke
Milena Ćipranić je rođena u Nikšiću gdje je završila osnovnu i srednju ekonomsku školu. Ekonomski fakultet-smjer finansije i računovodstvo završila je na Univerzitetu u Novom Sadu. Magistarsku tezu završava na UDG na smjeru poslovna psihologija. Radno iskustvo stiče u renomiranoj kompaniji “Montenegro Stars Hotel Group” doo u administraciji u tehničkoj službi i na poslovima osiguranja imovine I lica.
Bila je direktor više privatnih preduzeća. Radnom angažmanu u Opštini Tivat predhodi angažman u Centru za obrazovanje i trening i profesionalnu rehabilitaciju OSI. Završila je Prvu regionalnu andragoška akademija DVV international u organizaciji Centra za stručno obrazovaje i licencirani je trener u obrazovanju odraslih. Angažovana je i na većem broju stručnih seminara u oblasti preduzetništva. Vodila je veći broj projekata u saradnji sa UNDP i Ministarstvom za ljudska i manjinska prava. Položila je stručni ispit Ministarstva rada Ii socijalnog staranja za poslove zaštite na radu.
Profesionalno se bavila košarkom.
Opis poslova
Služba za javne nabavke vrši poslove koji se odnose na:
1) praćenje i primjenu propisa iz oblasti javnih nabavki i drugih oblasti koje su u vezi sa ostvarivanjem funkcija službe; izjašnjavanje na nacrte i predloge zakona i planskih akata u okviru djelokruga službe;
2) izradu i sprovođenje programa rada službe i drugih programskih i planskih akata iz djelokruga službe; sprovođenje lokalnog strateškog plana, plana integriteta i drugih planova i programa opštine u okviru djelokruga službe; praćenje i sprovođenje državnih planskih akata u okviru nadležnosti službe;
3) pripremu plana javnih nabavki i drugih programskih i planskih akata iz djelokruga službe;
4) pripremu dokumentacije, sprovođenje postupka javnih nabavki u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima i izradu nacrta akata iz ove oblasti; objavljivanje akata na portalu javnih nabavki u skladu sa zakonom; praćenje realizacije ugovora o javnim nabavkama;
5) saradnju sa nadležnim organima i službama za koje se vrši nabavka do okončanja postupka i saradnju sa organima državne uprave u oblasti sistema javnih nabavki;
6) postupanje po inicijativama građana iz djelokruga službe;
7) sprovođenje upravnog postupka za slobodni pristup informacijama i drugih upravnih postupaka u skladu sa zakonom; rrješavanje po inicijativama građana iz djelokruga organa;
8) vođenje propisanih evidencija iz ove oblasti kao i drugih evidencija u skladu sa zakonom i propisima opštine;
9) pripremu izvještaja o radu i drugih informativnih i stručnih materijala iz djelokruga službe za skupštinu, predsjednika opštine, organe državne uprave, medije i sl.;
10) pripremu godišnjeg i drugih izvještaja za glavnog administratora o rješavanju upravnih stvari iz svoje nadležnosti, realizaciji plana integriteta i drugih izvještaja;
11) pripremu informacija za medije iz svog djelokruga i dostavu istih Službi predsjednika opštine na obradu i objavljivanje u medijima, web sajtu i na društvenim mrežama;
12) popis i evidenciju nepokretnih i pokretnih stvari kojima raspolaže opština a koje služba koristi za ostvarivanje svoje funkcije (službene zgrade i poslovne prostorije izuzev onih koje koristi više organa uprave, oprema, prevozna sredstva i sl.), u skladu sa zakonom kojim se uređuje državna imovina; dostavljanje te evidencije u elektronskoj formi organu lokalne uprave nadležnom za poslove imovine sa svim promjenama nastalim u toku godine;
13) druge poslove iz svog djelokruga, u skladu sa zakonom i drugim propisima.
Materijalni Propisi
Popis Zakona i Podzakonskih akata kojima se regulišu poslovi iz nadležnosti sekretarijata
Zakon o javnim nabavkama (Sl. list CG br. 074/19 od 30.12.2019.godine) PDF
Pravilnik o načinu sprovođenja jednostavnih nabavki PDF
Pravilnik o načinu sprovođenja jednostavnih nabavki WORD
Pravilnik o spisku radova i poslova koji mogu biti predmet javne nabavke PDF
Pravilnik o evidenciji i metodologiji analize rizika u vršenju kontrole u postupcima javnih nabavke PDF
Pravilnik o metodologiji za procjenu vrijednosti predmeta javne nabavke PDF
Pravilnik o bližim kriterijumima za obrazovanje komisije za sprovođenje postupka javne nabavke PDF
Pravilnik o načinu utvrđivanja ispravke računske greške u ponudi u postupku javne nabavke PDF
Pravilnik o sadržaju ponude u postupku javne nabavke WORD
Pravilnik o spisku društvenih i drugih posebnih usluga koje mogu biti predmet javne nabavke PDF
PROPISI KOJI SU PRESTALI DA SE PRIMJENJUJU detaljnije
Opšti Akti i Propisi Organa Lokalne Samouprave
Pravilnik o izmjeni i dopuni pravilnika za postupanje opštine Tivat prilikom sprovođenja nabavki male vrijednosti PDF
Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Službe za javne nabavke PDF
Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Službe za javne nabavke dalje
Pravilnik za postupanje Opštine Tivat prilikom sprovođenja nabavki male vrijednosti dalje
Pravilnik za postupanje Opštine Tivat prilikom sprovođenja hitnih nabavki dalje
Obrasci/Zahtjevi
Izjava o angažovanju podugovarača-podizvođača dalje
Obrazac 3a – Izjava o ispunjavanju uslova za učešće u postupku nabavne male vrijednosti dalje
Obrazac 3b – Finansijski dio ponude dalje
Obrazac 7a – Izjava o nepostojanju sukoba interesa ponuđač dalje
Jednostavne nabavke – Obrasci detaljnije
Kontakt
Error: Contact form not found.